Комплекс "Капiтошка"

Дитинство – найважливіший період у житті людини, під час якого  дитина активно пізнає навколишній світ, досвід взаємодії з іншими людьми,  вчиться жити у злагоді з самим собою та оточуючими і отримує перші знання. Діти засвоюють знання, вміння й навички, оскільки вивчають необхідні для цього дії та операції, оволодівають способами їх виконання. Тому дуже важливо зробити цей процес цікавим та доступним.

  Комплекс "Капітошка" проводить такі заняття:

- Музикування;
- Ейдотехніка;
- Англійська мова;
- Арт-терапія;
- Художня праця.

Музикування – це спілкування засобами музики.

У цікавій грі діти вчаться ритмічно рухатись, чисто інтонувати, злагоджено грати на музичних інструментах.

Маніпулюючи з м’ячиками, діти розвивають рівновагу, координацію рухів, спритність. Рухаючись під музику, діти вчаться орієнтуватись у просторі, відчувати сусіда та взаємодіяти з ним. За допомогою різноманітних вправ малята напрацьовують уміння контролювати свої дії, вчасно зупинятись та розпочинати рух. Поринаючи у світ музики - залюбки рухаються, співають, грають на музичних інструментах.

Ейдотехніка- це  спеціальна методика, орієнтована на розвиток образного мислення у дитини. Це не лише розвиток уяви, уваги, пам'яті, різних видів мислення, а й спосіб подачі навчального матеріалу. Неймовірно цікава програма для дітей, тому що засвоєння матеріалу відбувається у доступній  формі: через гру, образи, слухові , зорові, навіть, тактильні відчуття.

  Різні прийоми ейдотехніки досягають значних успіхів у розвитку інтелектуальних здібностей. Відбувається розвиток усіх видів пам'яті, логічного мислення, в результаті чого ефективність навчання покращується.

  На заняттях діти знайомляться з:

- дидактичними іграми
- вправами на розвиток уваги та логічного мислення;
- іграми для розвитку пам'яті

  Урок англійської мови в групі «Капітошка» відбувається у ігровій формі.

Діти навчаються сприймати іноземні слова на слух і виконувати прості команди вчителя. Під час уроків дитина опановує навички усного спілкування і аудіювання.На заняттях застосовуються візуальні засоби: картинки, іграшки, розмальовки, що дають змогу сформувати у дитини образ досліджуваного слова або фрази.

У легкій ігровій формі діти поповнюють запас нових слів шляхом розучування веселих лічилок і пісень.

Діти навчаюься взаємодіяти один з одним, розучують і застосовують в спілкуванні стандартні фрази, наприклад, вітання або прощання, отримують основи роботи в команді.

Основною характеристикою занять є «занурення» дитини в середовище ,в якому розмовляють англійською мовою.

  Арт-терапія - це найбільш м'який метод роботи з дітьми дошкільного віку. На заняттях  дитина може самовиражатись через малюнок, ліплення, рухи та звуки і,що не менш важливо, знімати психоемоційне напруження під час музичної чи пісочної терапій. На заняттях мистецтвом дуже важливо, щоб дитина відчувала  успіх в своїй справі,  який підсвідомо  переноситься і на звичайне життя, арт-терапія дозволяє зробити цей процес радісним, цікавим, успішним, індивідуальним для кожного.

Завдання арт-терапії:

- Розвиток творчих і комунікативних здібностей;
- Розвиток впевненості в собі, підвищення самооцінки.
- Стимулювання творчого самовираження, розкриття свого «Я»
- Діагностика, корекція та гармонізація емоційно-чуттєвої сфери дитини, а саме:робота з образами, злістю, тривожністю, тощо

      В комплексі "Капітошка" наші викладачі  за допомогою ефективних методик навчання  допоможуть Вашій дитині в невимушеній  ігровій формі засвоїти новий матеріал.

 

 

 

Ми в соцмережi

gplus        facebook       odnoklassniki