Комплекс "Перлинка"

  «Роки чудес» – так називають дослідники перші шість років життя дитини. Закладені в цей час емоційне ставлення до життя, до людей, наявність або відсутність стимулів до інтелектуального розвитку визначають подальшу поведінку та спосіб мислення дитини.

Успішний старт майбутньому школяреві, впевненість у своїх знаннях надає комплексна готовність дитини до школи, яка повинна бути обов’язково цікавою, насиченою пізнавальними іграми та захоплюючими розвиваючими завданнями. Для батьків, які хочуть підготувати свою дитину до такого серйозного етапу в житті, як вступ до школи, ми пропонуємо комплексні заняття в групах «Перлинка».

Правильно переплітаючи ігрові вправи з виключно навчальними, ми складаємо у дітей враження цілком посильного навчання, підвищуємо впевненість у своїх силах і розвиваємо працездатність, поступово збільшуючи навантаження (враховуючи  вимоги шкільної навчальної програми в перший рік навчання, та вікові особливості дитини).

Програма розрахована на 2 роки навчання і дозволяє  поступово адаптувати дитину до дитячого колективу, розвивати її індивідуальні особливості, що у майбутньому допоможе успішно та легко  оволодіти шкільною програмою.

Все це відбувається за допомогою  комплексу занять, до якого входять:     

- Дошколярик;                                              

- Англійська мова;

- Мнемотехніка;

- Музикування;

- Психологічні тренінги;
- Художня праця.

 

Дошколярик - це заняття для діток від 4 до 6 років. Програма  чітко поділена на діток до 5 і після 5 років. З дітьми, які уже цілеспрямовано готуються до школи (5-6 років), програма є більш насиченою. Як приклад, більшість батьків уже хочуть, щоб дитина вчилася читати, тому ми не ігноруємо цю вимогу. В перші місяці йде інтенсивне вивчення букв та цифр, далі-навчання читання по складах та вирішування елементарних математичних задач. Структура заняття наступна: письмо, математика, читання.

На заняттях з читання - це кубики Зайцева, за їх допомогою діти вчаться правильно формулювати свою думку, розвивати мовлення. На заняттях з математики не просто вивчаємо цифри, а розвиваємо логіку та мислення.

Англійська мова - уроки проводяться переважно англійською мовою. Діти вивчають алфавіт; окремо букви і їх звуки. Впродовж року проходять такі теми: «Шкільне життя», «Моя сім’я», «Пори року. Погода», «Зима. Зимові розваги. Святкування новорічних свят», «Іграшки», «Тварини», «Зовнішність», «Мій день». Вчаться описувати предмети, іграшки, тварин і повідомляти їх місцезнаходження. Представляють себе, свою сім’ю. Описують погоду. Обмінюються репліками на рівні діалогу. Вчаться реагувати на запитання, які вимагають простих відповідей.

На уроках використовуються аудіо і відео матеріали; ігрові форми навчання; інтерактивні методи навчання; швидкомовки, прислів’я, вірші, загадки; демонстраційний матеріал для вивчення певної теми (пазли, плакати, картки).

Мнемотехніка- актуальність мнемотехніки для дошкільнят обумовлена тим, що саме в цьому віці у дітей переважає наочно-образна пам'ять. Найчастіше запам'ятовування відбувається мимоволі, просто тому, що якийсь предмет або явище потрапили в поле зору дитини.

Мнемотехніка для дошкільнят якраз допомагає спростити процес запам'ятовування, розвинути асоціативне мислення і уяву, підвищити уважність . Більш того прийоми мнемотехніки в результаті грамотної роботи фахівця призводять до збагачення словникового запасу та формування зв'язного мовлення.

Радісна та  весела атмосфера, мобільність і доступність ігрового матеріалу, поділ інформації, відповідно до особливостей кожної дитини.

Діти стають більш працездатним, краще навчаються, їхня пам'ять і здатність концентрувати увагу зростає. Сприйняття світу та оточуючих стає більш позитивним, а психіка стійкіша.

Музикування -  діти займаються музикуванням по системі Л. В. Виноградова, який є творцем унікальної системи музичного виховання дітей. Головною метою на уроках з музикування  є розкриття творчого потенціалу дитини. Граючи на музичних інструментах діти вчаться імпровізувати. Навчаються спілкуватись  у сумісній грі. Вивчають основи музичної грамоти. Вчаться чисто інтонувати та ритмічно рухатись. Грати на різних музичних інструментах, а саме: трикутник, флейта, ксилофон, металофон, бубон, барабан, румба, пальчикові тарілочки, блоктромель, тощо. Бути однією командою граючи в оркестрі.

А також контролювати свої дії, орієнтуватись у просторі, відчувати іншого, не бути байдужим до чужої помилки, вчаться підтримувати та допомагати один одному.

Психологічні тренінги- упродовж 6-ти-7-ми років життя у психіці дитини відбуваються грандіозні прогресивні зміни. Пізнаючи світ і себе, вона поступово формується як особистість, розвиває свої психічні якості і властивості, внутрішній світ, у міру своїх фізичних, інтелектуальних, духовних сил, включається у життєдіяльність соціуму.

Саме тому  предмет психологія допомагає дітям:

-розвивати комунікативні навики та формувати процес взаємодії між дітьми;

-корегувати та гармонізувати дитячо-батьківські стосунки в родині;

-формувати емоційний інтелект;

-розвивати впевненість в собі та підвищити самооціну;

-формувати систему ціннісних пріоритетів;

-надати психологічну підготовку до школи.

 Художня праця-  на заняттях з художньої праці діти розвивають дрібну моторику пальців рук, просторове мислення, уяву, фантазію, увагу, знайомляться з різноманітними матеріалами для образотворчої та прикладої діяльності, створюють картини, виготовляють сувеніри, дарунки, іграшки, атрибути для ігор тощо.Але  художня праця є підготовчим курсом до більш глибокого освоєння образотворчого мистецтва: діти отримують певні спеціальні навички, знання, вміння, доступні їхньому вікові.
В програмі передбачене ліплення (робота з пластиліном, керапластом), малювання фарбами (гуаш, акварель), олівцями, фламастерами, гелевими ручками, робота з папером різного гатунку, стрічками, штучними та природними декорматеріалами, клеєм, ножицями. 

 

Ми в соцмережi

gplus        facebook       odnoklassniki